środa, 9 marca 2016

Morski layout

Witajcie
Czy wy też tak tęsknicie za latem? Ja bardzo, więc postanowiłam sobie trochę to lato przypomnieć i troszeczkę ocieplić czas oczekiwania na następny wakacyjny wypad. Wczoraj też w ten sposób świętowałam dzień kobiet, bo czy można lepiej spędzić ten czas niż robiąc to co lubi się robić najbardziej ? LO wykonałam na morskiej kolekcji Piątek 13.

DSC_0470

DSC_0472 
DSC_0474

DSC_0475

DSC_0476

W pracy wykorzystałam :

Zestaw papierów 30x30 - Na morzu - Piątek 13go    Wykrojnik - Nellie's Choice - MFD074 tagi  Dziurkacz breloczek - Koło 1cm - DP Craft  NITOWNICA Crop-A-Dile Eyelet & Snap Punch – We R Memory Keepers 70907 Comfort - Craft Tools - Prima - narzędzie do postarzania Nity standard - Warm metal - We r memory keepers  Nagrzewnica do embossingu Dovecraft   Gesso Clear - grunt akrylowy 120ml

Miłego dnia Wam życzę Kochani :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)