agnieszkowe twory :)

Witam w ten piękny wolny dzień :) 
Dzisiaj spędziliśmy bardzo udany dzień, pełen emocji i szalonej zabawy w Dream Park. Michaś był troszeczkę niepocieszony bo niestety nie osiągnął jeszcze wymarzonych 145 cm aby móc poszaleć w parku linowym ale kilka seansów w kinie 6d i wspólna zabawa  z nami i starszym bratem a nawet młodszą siostrą w mini parku linowym wynagrodziła mu tę stratę. Jesteśmy mega zmęczeni ale też mamy niesamowitą radość z tego wspólnego czasu ... polecam to miejsce oczywiście. 
A dzisiaj dzieła scrapowe  będą całkiem nie moje bo przez ostatni tydzień gościliśmy u nas moją sis, jej męża i ich córkę. Prawie cały dzień spędziliśmy na scrapowaniu i dzisiaj pokaże wam tego efekty a dokładnie pierwszą część ...  :)
zaznaczyć muszę, że to są pierwsze kartki mojej siostry :) prawda, że utalentowana ? 






Bardzo dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze :) miłej nocki i do następnego

Komentarze

  1. bardzo pozytywne karteczki! a najbardziej podoba mi się ta z bicyklem - lubię taki minimalizm:) pozdrowienia dla siostry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja siostra też zachwycała się właśnie tą kartką :) bardzo dziękuję w imieniu siostry :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję w imieniu siostry :) normalnie aż jej powiem żeby tu zajrzała :) będzie jej miło :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty