dla madzi

Witam 
Kolejny piękny dzień i kolejne nowości u mnie :) 
Mam nadzieję na owocną współpracę z fantastyczną Panią Fotograf, która mam nadzieję rozpocznie swoją działalność w wielkim hukiem :) Prosiła mnie o kilka propozycji, które mogłaby wykorzystać w swojej pracy ... wspólnie doszłyśmy do wniosku, że ramki na zdjęcia będą idealne a ja dorzuciłam jeszcze kilka pomysłów od siebie  i takie to oto są rezultaty. Wykonane dość skromnie bo mają być jak najtańsze ale jeśli ktoś będzie wolał bardziej okazałe to oczywiście wszystko da się zrobić ... tak więc niech się uda :)
Pierwsze jest pudełko na zdjęcia do którego wykorzystałam  bazę pudełka  od Galanterii Papierowej i papierki od UHK i Galerii Papieru oraz tekturkę ze scrap.com. Pudełko wykonane na wzór, z moim cudownym synem w roli głównej zdjęciowej ( a te właśnie fotki wykonane przez mariolek.pl )





Ramka zrobiona od podstaw przez mnie z beermatu ozdobiłam papierkami od UHK i Galerii Papieru


i taki  folder na zdjęcia ... jak widać UHaKi ...



Już niedługo powrócę tymczasem pozdrawiam i życzę miłego weekendu ... 
oh jak fajnie że mamy weekend  :) wszystkiego dobrego Wam życzę Kochani :)

Komentarze

Popularne posty