gratulacje

Chyba pierwsze tego typu pudełko u mnie zagościło :) Gratulacje dla szczęśliwych dziadków :) Wyobrażam sobie ( a przynajmniej bardzo się staram ) jakaż to musi być radość ... bo doskonale wiem jakie to szczęście być mamą i jaka to radość kiedy rodzi się dziecko :) przeżywałam tę radość trzy razy i ryczę za każdym razem gdy widzę jakiś moment narodzin ale ...  póki co trudno mi jest sobie wyobrazić radość dziadków ...  ja na razie jestem na etapie  rodzica tak więc jak i Dziadkom tak i Rodzicom ( mimo, że nie znam ale może zajrzą )  nowo narodzonego dzidziusia życzę dużo miłości, radości i aby nie przegapili żadnej chwili w rozwoju małego szkraba bo żadnej chwili nie da się powtórzyć ... Cieszcie się nawet najmniejszą rzeczą bo z tego składa się każda wielka sprawa.




Pocięłam papierki z Galerii Papieru, to wszystko naniosłam na bazę od scrapińca, użyłam również grafiki od janet a trampeczki są z kursu, który znalazłam tutaj,
Pozdrawiam i życzę miłej nocki

Komentarze

  1. Buciki wyszły Ci ślicznie, a całe pudełeczko jest imponujące, na pewno sprawi radość dziadkom!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Natka :) Z tego co do mnie dotarło to dziadkom się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko wykonane i ozdobione perfetto, ale tekst nad zdjęciami? Monika wzruszyłam się. Pieknie to ujelas. Wszystko razem... cudny klimat.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty