no i już wiadomo

Nadejszla wiekopomna chwila, czyli  nadszedł czas  ogłoszenia wyników po prostu. Nawet nie wiecie ile radości miałam w związku z tym konkursem bo po ostatnim miałam lekką traumę ale skutecznie mnie z niej wyleczyliście. Nie będę się tu rozpisywać bo pewnie wszyscy polecą od razu do fotek albo najpierw do fotek a później jednak ktoś to przeczyta ?... a więc dla tych którzy jednak będą czytać ... Wasze komentarze a nawet sama Wasza obecność na moim blogu jest niesamowitą dla mnie nagrodą a jeszcze większą będzie jeśli tutaj pozostaniecie i będziecie zaglądać. Cieszę się jak dziecko z Waszych komentarzy ( mąż mi świadkiem ... dzieci również ) dlatego też bardzo za nie dziękuję jeszcze raz każdemu z osobna ...  tak więc piszcie ...  ja wszystko czytam nawet jeśli nie zawsze od razu odpiszę ( miejcie na uwadze, że mam trójkę w domu a teraz są wakacje ) ale czytam, czytam i zawsze się uśmiecham bo taka energia płynie od Was :) 
żeby już nie przedłużać bo i tak Was trochę przetrzymałam informuję, że  poniżej cały przebieg losowania pokazuję. 





Ponieważ bardzo lubię kiedy inni się cieszą dlatego doszłam do wniosku, że fajnie będzie jeśli jeszcze jedna osoba będzie przez mnie obdarowana ... taki mały bonusik :)




Bardzo, bardzo, bardzo gratuluję i jeszcze raz dziękuję wszystkim, którzy polubili ( albo już lubili ) udostępnili i komentowali :) Wylosowane osoby proszę o kontakt na monaszcz@wp.pl
pozdrawiam Was wszystkich Kochani :):):) życzę miłej nocki i do następnego postu :)

Komentarze

  1. och jaka szkoda, że się nie udało:( Ale dziękuję za zabawę i gratuluje dziewczynom, które wygrały:) Natomiast komisja i maszyna losująca są przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zabawę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. achhh zazdroszczę! ale i gratuluję, i dziękuję za candy :) ps. superowa na Twoja maszyna losująca! no i komisja!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję i dziękuję za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje i podziękowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję serdecznie i dziękuję za wspólną zabawę:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję, że mnie się nie udało ale serdecznie gratuluję dziewczynom!

      Usuń
  7. Gratulacje dla wylosowanych :)
    Ja tez lubię czytać komentarze, to sprawia dużo radości i dodaje sił do dalszej pracy. Fajnie jest wiedzieć, że gdzieś tam jest ktoś kto podziela moją pasję ... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla dziewczyn:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla dziewczyn :-))) Dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie szanowną Komisję i Maszynę losującą oraz Organizatorkę zabawy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje i podziękowania za gratulacje !!!

    Bardzo dziękuję szanownej Komisji oraz przede wszystkim Maszynie Losującej, za wyciągnięcie losu z moim imieniem !!!
    Bardzo dziękuję Tobie Moni za przygotowanie dodatkowej przydasiowej niespodzianki. Jestem bardzo szczęśliwa, tylko dlaczego ja wczoraj w lotka nie zagrałam :):):)

    Pozdrawiam słonecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za wspaniała Komisja :) Dziękuję za losowanie ;)
    Dziękuję za Candy i za gratulacje. Nieskromnie dodam, że cieszę się, że los mi sprzyja :D
    Pozdrawiam wszystkie scrapmaniaczki!
    tuJa

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochane :) jeszcze raz bardzo dziękuję Wam wszystkim, każdą z osobna bym normalnie wyściskała i teraz już wiem jak to jest jak dziewczyny czekają na jakieś wspólne spotkania bo i ja teraz bym tak chciała się z Wami spotkać :) Dziękuję również w imieniu Komisji, Maszynki i swoim własnym ... fajne te moje dzieciaki są :)pozdrawiam Was bardzo gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuje za zorganizowanie zabawy :) Super profesjonalne losowanie :) Komisja rewelacyjna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję wygranej z nutką zazdrości , bo fajne rzeczy przygotowałaś , no i komisję miałaś genialną -pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję dziewczynom i dzięki za zabawę :) śliczne zdjęcie "maszynki" i "komisji" - to pierwsze :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka rzecz do wygrania taka i Maszyna Losująca oraz Wysoka Komisja:-) Czyli boska!!!!!
    Gratuluję Wylosowanej! a Tobie dziękuję za miłą zabawę i oczywiście za przemiłe losowanie:-)
    Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziś odebrałam Twoją przesyłkę z mnóstwem wspaniałych przydasiów scrapkowych.
    Niedługo pokażę je na moim blogu.
    Dziękuję bardzo i pozdrawiam słonecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo się cieszę, że w końcu dotarła i jeszcze raz przepraszam, że to tak długo trwało :) super, że te drobiazgi podobają się i oby służyły w tych fantastycznych pracach :)
    pozdrawiam

    P.S. Dawno tu nie zaglądałam i nawet nie wiedziałam, że mam aż takie zaległości w odpisywaniu więc tak zbiorczo to zrobię teraz
    Bardzo dziękuję za te wszystkie miłe słowa o tej mojej maszynce i komisji :) oszalałam na ich punkcie i to moje największe skarby są i w ogóle są fantastyczni chociaż nie raz mam ochotę normalnie gryźć bo wkurzyć też potrafią ale ... no są fantastyczni i nie będę ściemniać, że nie.
    Zabawa sprawiła mi wielką radość a obdarowywanie jeszcze większą tak więc jak będzie okazja to będę działać w tym kierunku.
    Mam nadzieję, że ta pierwsza nagroda też dotarła bo wysyłane były obie w jednym czasie :)
    Pozdrawiam Was baaaardzo serdecznie i dzięki, że niektórzy z Was są ze mną nadal :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsza też dotarła. Dzięki wielkie za nią. Jest wspaniała. Przepraszam, że nie dałam znać od razu ale też mam trochę zaległości, które staram się nadrabiać w weekendy. Pochwaliłam się nagrodą u siebie, bo jestem nią zachwycona. Piękne papiery i ramki sprawiły, że jeszcze bardziej marzę o maszynce, bo na razie moje narzędzia nie pozwalają mi na tworzenie tak pięknych prac jak Twoje. Dlatego też z zapałem biorę udział w candy i liczę na łut szczęścia :)
    Jeszcze raz DZIĘKUJĘ i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty