delikatnie i skromnie

Dwa foldery na cd ze ślubnymi zdjęciami
Jeden w UHaKach, bo pieczarki są super i jak już ogólnie wiadomo świetne są na ślub, 
a drugi  może w mniej ślubnych papierkach  ale również  fantastycznych. 
Już wiele razy cięłam papierki tej firmy  jednak te dość długo czekały na pocięcie
 bo nie miałam ich dużo i ciągle było mi ich żal :) 
Mowa o papierkach Piątek 13 :) 
i tak oto trochę w beżach, trochę w szarościach prezentują się folderki,
 które powędrowały do mariolek.pl na płytki z jej fantastycznymi zdjęciami :)






Po fantastycznym wypoczynku u mojej rodzinki 
zawsze bardzo ciężko wrócić mi do codzienności 
ale dzisiaj to już wybitnie nie umiem się pozbierać
dlatego chyba wieczorem znowu będzie post 
bo chyba wena też odpoczywa jeszcze :)
pozdrawiam Was kochani i dzięki za odwiedziny

Komentarze

  1. Piękne, skromne i wysmakowane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Natka :) właśnie ostatnio tak mam :) jakoś na ascetyzm scrapowy mnie wzięło :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty