czekolada z grzybami

Uwaga, uwaga ... wielkie wydarzenie nastąpiło bo w końcu udało mi się zrobić coś
 na jakieś wyzwanie a tym razem jest ono organizowane przez UHK Gallery :) 
Dlaczego pierwszy raz ?? bo przecież skleroza to również moja siostra rodzona 
i za każdym razem przypominało mi się już po czasie. 
Czasem bywało tak, że nijako dane wyzwanie miało się do tego co miałam w głowie aktualnie ... 
a że jak już wszyscy wiedzą zakochałam się w UHaKach miłością stałą to na to wyzwanie mogłabym zgłosić nawet prac kilka ... ale wybrałam właśnie to bo nie dość, że pocięłam i poprzyklejałam grzyby  to jeszcze czekoladę na grzybobranie zabrać dobra rzecz ... 
bo jak już się tak nałazimy to troszeczkę energii się przyda ;) 
a  więc prace zgłaszam na wyzwanie 
NA GRZYBY 
więcej info TUTAJ









pozdrawiam bardzo gorąco i dziękuje, za odwiedziny

:)

Komentarze

  1. piękne te szarości, a jeszcze w Twoim wykonaniu :))
    ps. wczoraj wysłałam Ci liścik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za liścik no i komentarz ;) pozdrawiam i buziole ślę

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję ;) i ślę pozdrowienia oraz uściski

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty