niech się reklamuje

Fantastycznie było spędzić wczoraj taki leniwy dzień z całą rodziną ....
jednak to nie znaczy, że się obijałam przez cały dzień :) 
Niedawno pisałam, że przede mną dwa dość spore projekty 
pierwszy to akcja reklamowa w Malborku :) 
jako, że współpracuję z fantastycznymi fotografami 
między innymi z Madzią  to właśnie dlatego moje prace powędrują aż tam.
Właśnie na tę okazję stworzony został ten album - ramka 







tak więc były wintery, były media i prawie nie było wykrojników :)
czyli odwyk od wykrojników prawie się udał :)
Kolejna praca dla mnie ... i jak już powiedziałam teraz to już będzie na wariata
bo już wkrótce drugi projekt do którego prace ciągle trwają


pozdrawiam bardzo, bardzo słonecznie i cieplutko  :)

Komentarze

  1. Album jest piękny i w dodatku w ślicznych kolorach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album, a odwyk się naprawdę udał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuuuudowny!!!! Nie mogę przestać oglądać :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny :) z kolorami miałam wielką zabawę ;) i sprawił mi ten album wielką radość dlatego cieszę się, że Wam też się podoba :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny albumik..masz zdolne łapki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny albumik. Bardzo klimatyczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny album, ale co tam album:) Modelka jeszcze piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty