drugie życie książki

Jak ja lubię te warsztaty online ze Scrap Butik !!! 
Dzisiaj efekt tych  ostatnich, piątkowych. 
Nigdy w życiu nie przypuszczałam, że będę robiła coś takiego i że nawet będzie mi się to podobało.
Kolejne bardzo inspirujące warsztaty, na których  nauczyłam się czegoś nowego:)
Miałam co prawda mały kryzys i rezygnacja mnie dopadła jednak obiecałam Pani z 
antykwariatu, że przyjdę pokazać co mi z tego wyszło. Bardzo była ciekawa co to można z książką zrobić poza czytaniem. Dlatego wzięłam się do roboty bo wstyd byłoby się nie pojawić
 i tak nadgoniłam, że właściwie prawie całą pracę skończyłam razem z Olgą. 
Po programie wydrukowałam tekst i przykleiłam motylka a później już tylko fotki, które zajęły masę czasu bo nocną pora to ja raczej fotek nie robię.







Pracę wysyłam na bloga scrap butiku chociaż właściwie ze sklepu mam 
tylko małą czarną, gesso i jakieś mgiełki  bo prawdopodobnie paczka z dodatkami
przyjdzie jutro a wszystkie inne przedmioty z poprzedniego kitu jakoś niespecjalnie pasowały.  

Tak mi się spodobało, że już wzięłam się za stary kalendarz ;) 

pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

Komentarze

  1. kolejna świetna "piątkowa" praca! i kolejna, która bardziej mi się podoba niż Olgi :)) z całym szacunkiem dla Pani Nauczycielki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne okularki :) Też miałam niezłą zabawę na warsztatach u Olgi :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba Twoja praca,gratuluję:)) mnie też się podobało na warsztatach i też miałam niezły kryzys ok 22;)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty