Galop


Pamiętacie o naszej UHaKowej zabawie z art journalem ?
Opuściłam się bardzo z moimi art-journalowymi pomysłami, ale obiecałam sobie, że choćby nie wiem co w tym miesiącu już nie odpuszczę  ... no i jest !!!
Miesiąc intensywny bardzo, bo nie dość, że dzieci moje ani jednego dnia nie mogą spędzić bez zajęć dodatkowych ( czyt. sportowych, bo bez reszty dałyby sobie świetnie radę ) to jeszcze koniec klasy 6 i koniec klasy 3 i koniec Szkoły Muzycznej I Stopnia, egzaminy,dokumenty, zaliczenia ... i to wszystko na raz !!! poza tym też nasza słodka księżniczka, właśnie w tym miesiącu nabyła kolejne umiejętności, które też wymagały ode mnie nie małego zaangażowania. Stąd ten galop .... tak w sumie czułam się każdego miesiąca, ale ten ostatni to już najbardziej ekstremalny był ...


a jeszcze tak przy okazji to też w tym miesiącu byłam na koncercie Zakopower ...
to powód na Galop podwójny !!!

;)

Komentarze

Popularne posty