moje nowe początki

Dzisiaj totalna nowość u mnie - INSTASCRAP
Album kupiony już wieki temu po jakimś pokazie w SCRAP BUTIKU jednak emocje szybko opadły, a ja doszłam do wniosku, że się do tego nie nadaję. Tak album przeleżał troszeczkę i nabrał mocy urzędowej aż nadszedł ten moment i jest .... póki co pierwsza strona ;)






Jestem bardzo nieobiektywna oczywiście i mnie się podoba, ale bardzo potrzebuję Waszej opinii ... więc śmiało piszcie czy działać dalej w tym temacie ?

Ściskam Was mocno i do następnego ;)

Komentarze

  1. Działaj! W swoim stylu, bo jest on widoczny w Instascrap :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie! Ja też długo nie moglam sie przekonać do tej formy, ale własnie zamówiłam taki album i już niebawem też będę debiutować...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki wielkie :) Czyli działam :) buziaki dla Was !!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty