Jak zrobić torebkę z papieru ?

Witajcie :)
Dzisiaj mam dla Was mój pierwszy  kursik na stryszkowym blogu  i chciałam Wam pokazać jak robię torebki papierowe, bo po prostu dobrze jest to wiedzieć, ponieważ nigdy nie wiadomo kiedy ta wiedza może się nam przydać. Okres świąteczny nadchodzi i miło byłoby obdarować naszych bliskich własnoręcznie wykonanymi prezentami, we własnoręcznie wykonanej torebce. Ja zazwyczaj robię z papieru szarego, bo każdy papier scrapowy fantastycznie do niego pasuje, a sklepik oferuje całą masę równie pasujących dodatków np torebeczka Whisker Graphics , która u mnie posłużyła jako 
kieszonka na zawieszkę z reniferkiem.
To do dzieła !!!
Zaczynamy od złożenia papieru na pół, aby tył naszej torebki był nieco mniejszy od przodu.

DSC_3548

 To co nam nieco wystaje  zaginamy i sklejamy, dzięki czemu powstaje nam już torebka 
bez spodu.
DSC_3550

Dół naszej torebki zaginamy jak na zdjęciu, sami decydujecie jak szeroki chcecie mieć spód.

DSC_3552

Zaginamy boczki do środka

DSC_3553

DSC_3555

DSC_3556

Górna część to już jest totalna dowolność, możemy wykończyć dziurkaczem brzegowym, ozdobić sznureczkiem,  możemy  zagiąć nawet kilka razy, zwłaszcza gdy nasza torebka wyjdzie nam trochę ze długa lub po prostu zostawić prostą, naturalną, bez ozdób ... wszystko zależy od Was i od Waszego nastroju.

DSC_3561

DSC_3570

DSC_3572

DSC_3574

W pracy wykorzystałam

Wesołych Świąt zestaw słów 3x5cm SC   Stempel - zawieszka/tag - renifer Szczepan - 043 CM   Taśma dekoracyjna biała w złote napisy  Taśma dekoracyjna złoto-pistacjowe ukośne paski  Taśma dekoracyjna biała w złotą koronkę  Little Bitty Bag - złote groszki na białym tle - 10szt - torebki papierowe Whisker Graphic   Papier 30x30 - Paris - Paris Paris - UHK Gallery  Papier 30x30 - Damasque - Paris Paris - UHK Gallery Wykrojnik - Cheery Lynn - French Pastry Doily DL102 serwetka   Wykrojnik - Creative Expressions - Charming Lace Trim CED6404

Mam nadzieję, że dokładnie wytłumaczyłam Wam co i jak, ale w razie wątpliwości nie bójcie się pytać i będzie mi bardzo miło jeśli dacie znać czy Wam się podoba ;)

Uściski przesyłam  i do następnego posta
 Moni

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty