kalendarz ze zdjęciami

Dzisiaj już ostatnia moja propozycja Prezentu dla ...    
Tym razem jest to prezent dla nastolatki ( dokładnie dla mojej siostrzenicy 
i mam nadzieję, że nie zobaczy tego do świąt) Wiecie już, że kocham zdjęcia i albumy, więc i tym razem moja inspiracja nie mogła być inna. Kalendarz z rodzinnymi zdjęciami i kieszonkami, 
w których znajdują się tagi, na których można wypisać ważne informacje. Część tagów ukrytych jest za serwetką i wystarczy tylko przykleić dwa lub trzy boki  aby stworzyła się kieszonka,
część z nich schowana jest w gotowych torebeczkach. 
Skoro prezent to trzeba to jeszcze zapakować i zdaję sobie sprawę, że tego typu przedmioty są dość problematyczne, więc albo wkładamy to do jakiegoś pudełeczka lub ozdobnej torebki, ale możemy też wykonać taką torebkę samodzielnie i już za kilka dni będziecie mogli zobaczyć na moim blogu jak taką torebkę jak ta poniżej wykonać :) Oczywiście szary papier fantastycznie komponuje się z UHaKami, bo z tymi papierami wszystko fajnie się komponuje ;) 











 Mam też dla Was małą niespodziankę ... czyli kalendarium dzięki, któremu będzie Wam łatwiej wykonać taki kalendarz dla siebie lub swoich bliskich :) Wybaczcie wszelkie niedociągnięcia, ale nie jestem fachowcem w tej dziedzinie. Starałam się aby było to jak najlepsze, wykonałam to dla siebie i pomyślałam, że fajnie byłoby podzielić się tym z Wami ... a więc częstujcie się :)



      
    
  Zajrzyjcie też na blog UHK Gallery  aby zobaczyć inne prezentowe pomysły :) 

Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości  
   Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości   Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości  Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości

Dzięki za odwiedziny :) 
Miłego dnia :) 



Komentarze

Popularne posty