Prezent dla Babci - Ramka ze zdjęciami

Dzisiaj chcę Wam pokazać kolejny pomysł na prezent szczególnie fajny dla babć,
które zawsze bardzo cieszą się ze zdjęć swoich dzieci i wnuków :) Oczywiście mam nadzieję, zachęcić Was do stworzenia takiej ramki również dla siebie. Robi się ją bardzo szybko, a ponieważ ja lubię otaczać się fotografiami mojej rodzinki to również Was namawiać będę do wywoływania zdjęć i ozdabiania ich w wybrany przez Was sposób. Rozpisałam się, ale do rzeczy ... aby ramka była sztywna i pod wpływem przyklejonych ozdób nie przewracała się przy każdym podmuchu wiatru, jako bazę stosuję tekturkę beermat, którą łączę za pomocą bawełnianej tasiemki. Rozmiar zależy wyłącznie od Was, sami decydujecie czy chcecie dużą czy małą, czy karty mają być prostokątne czy kwadratowe ... ważne jest tylko to aby  jedną tasiemkę przykleić  z przodu, a drugą z tyłu, bo inaczej nie zrobi wam się harmonijka :)









Ramka jest warstwowa co oznacza, że nie można jej zamknąć, a więc pojawia się problem  z pakowaniem... mój pomysł jest bardzo prosty. Wystarczy szary papier i wstążeczka :) 



Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości  Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości   Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości   Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości

 Koniecznie zerknijcie na firmowego bloga UHK Gallery, bo podpowiadamy tam
jak samodzielnie stworzyć niepowtarzalne prezenty dla naszych bliskich :) 
Miłego tworzenia :) 

Pozdrawiam

Moni






Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że CI się spodobał :) Dziękuję

      Usuń
  2. Świetne, mnie zachęciłaś, chętnie podkradnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Cieszę się ogromnie, działaj i pochwal się jak wyszło :)

      Usuń
    2. Witam, zadziałałam z ramką, myślę że nie wyszło źle ;)
      http://handmadebyagata.blogspot.com/2015/11/album-harmonijka.html
      Dziękuję

      Usuń
    3. Dzięki za informację, pędzę zobaczyć :)

      Usuń
  3. Dla babci polecam albumy na zdjęcia! Ostatnio znowu wracają do łask, a mała szansa, że taki prezent się komuś nie spodoba :) No i zawsze będzie piękna pamiątka! Ja kupiłam swojej takie od Albumyfoto.pl, polecam tę firmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczesuję Internet, bo szukam jakiegoś prezentu dla Babci na imieniny i po tylu latach kończą mi się pomysły... Z jednej strony fajnie byłoby dać prezent praktyczny dla osoby starszej, jakieś poduszki, podnośniki, toaletowe wózki, ale z drugiej strony, takie rzeczy DIY też są fajne i od serca. Chyba nie pozostaje mi nic innego jak połączyć te dwa pomysły :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ramka ze zdjęciem jest fajnym pomysłem, wykonanie własnoręczne takiej ramki to co prawda sporo pracy i czasu, ale radość na twarzy bliskiej nam osoby przynosi ogromna satysfakcję. Teraz, na początku kwietnia planuję zrobić taki prezent dla mojego dziadka na 85 urodziny i tu mam pytanie. Jest jakaś godna plecenia drukarnia wrocław?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, zachęcam do wykonania prezentu własnoręcznie, ale po co ta drukarnia??

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo naprawdę! Ja nie potrafię nic sama zrobić, kiedyś próbowałam ale nadawało się to jedynie do kosza. Na szczęście w sieci można znaleźć mnóstwo pomysłów na prezent dla babci https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-babci i od razu w sieci można to co wybierzemy zamówić. Piękna filiżanka może albo kieliszek do wina? Coś co babcia będzie miała tylko dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Są to bardzo ciekawe pomysły i ja również muszę dodać, że bardzo fajną opcją jest na pewno znalezienie dobrego prezentu dla kucharza. Tak naprawdę warto jest zajrzeć do https://zamowprezent.pl/zawody/prezent-dla-kucharza i na pewno każdy znajdzie to czego szuka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty