Zimowy Tag Book

Dzisiaj moja pierwsza inspiracja na Stryszkowym blogu i  oczywiście  ogromnie z  tego faktu się cieszę.  Jest to dla mnie niesamowite wyróżnienie, bo w zacnym gronie się znalazłam. Mam nadzieję być dla Was inspiracją i wspólnie z Wami  odkrywać ogrom scrapowego świata ukrytego na internetowych półeczkach  sklepu   Na Strychu.  Chciałabym bardzo zarazić Was moją miłością do albumów, dlatego jako pierwszą pracę wybrałam właśnie albumik, który jest bardzo prosty i dość szybki w wykonaniu. Moja przygoda ze scrapbookingiem rozpoczęła się od albumu i od początku zatrzymywanie wspomnień właśnie w tej formie było mi bardzo bliskie, a odkąd na podłogę spadł mi twardy dysk z całą masą cudownych zdjęć, których nie udało się odzyskać postanowiłam, że albumy będę robiła z każdego ważnego wydarzenia ... do tego też bardzo Was zachęcam.








    
Wykrojnik - Cheery Lynn - French Pastry Doily DL102 serwetka    Wykrojnik Sizzix – Bigz L Dies - Tag & Bookplates by Tim Holtz 656938 tag i ramki  Wykrojnik - Spellbinders - Romantic Vines S4-531 gałązki listki

Magnolie - mix różowy - 5szt    Zestaw śnieżki - kuleczki 15szt SC   Mini Distress Pad kit 6 - Ranger - Rusty Hinge, Broken China, Gathered Twigs, Victorian Velvet  Tasiemka / wstążka vintage - Tangaroa - indygo

Miłego dnia :)


Komentarze

Popularne posty