Sposób na oświadczyny

Dzisiaj mam coś wyjątkowego, niby exploding box, a jednak nie taki jak zazwyczaj. 
Nie ma tortu, nie ma tekturkowych elementów 3D, nie ma koperty na kasę, 
ale jest pudełeczko i to z czymś bardzo wyjątkowym.
Dzisiaj jest mój sposób na oświadczyny ... oczywiście nie ja się będę oświadczać, 
ale może jakiś Pan jakiejś Pani bardzo by chciał ... 
to tak też można :)










Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości   Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości  Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości

Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Wow piękne !! Świetny pomysł na oświadczyny !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny!!! Świetny sposób na wręczenie pierścionka!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi szkoda, że ja już po ślubie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny! Chciałam napisać to samo, aż szkoda że "te chwile" już za mną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anetko :) też bym chciała, ale teraz już bliżej mojemu synowi do tego wydarzenia niż mnie ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty