Album

Dzisiaj moja pierwsza inspiracja na blogu STONOGI, więc zerknijcie jak się pięknie
tam z Wami witam ;) Na ten wyjątkowy dzień przygotowałam  dla Was album  w jasnych
kolorkach, bo takie lubię najbardziej, lekko muśnięte złotem, bo od jakiegoś czasu
jestem ogromną fajną wszystkiego co złote. 
Jak zawsze ja, nie umiałam ograniczyć się do kilku zdjęć, więc jest ich trochę sporo,
ale mam nadzieję, że właściwie oddają jego klimat i zachęcą Was do wykonania
podobnego albumiku.

















W sklepie oczywiście znajdziecie produkty, 
które pomogły mi stworzyć klimacik mojego albumu 

Pasta woskowa, Finnabair Art Alchemy Antique Brilliance Wax, Lucky emerald, 20 ml     Pasta woskowa, Finnabair Art Alchemy Metallique Wax, Vintage Gold, 20 ml    Porporina Daily ART, złoto antyczne, 25 ml   Farba pękająca, Media Crackle Paint White, biała, 118 ml [DMM15]   Kwiatki papierowe, Prima Marketing Planner Flowers, Lucy [588496]  Tusz postarzający, Tim Holtz Distress Oxides Ink Pad, Walnut Stain   Mgiełka Daily Art, Mixed Media Spray błyszczący, 03 złoty, 30 ml  Gesso białe, DecoArt Media Gesso White, 118 ml [DMM18]  


Pozdrawiam Was bardzo gorąco 
i życzę fantastycznego weekendu :)

Monika

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty