Kartka na Chrzest

Witajcie kochani :) 
Dzisiaj mam dla Was kartkę w pudełku dla małego chłopczyka z okazji Chrztu. 
Karteczka delikatna i skromna w fantastycznych odcieniach zieleni. Do wykonania jej wykorzystałam papiery z kolekcji Desert Rose UHK Gallery, które stanowią piękną  bazę dla subtelnych ozdób.  Bardzo lubię ten przygaszony odcień tej właśnie kolekcji, a że ja osobiście lubię takie mało oczywiste kolory i nawet takie właśnie lubię jeszcze bardziej tonować to wykonałam to również przy okazji tej karteczki. Świetnie do tego nadaje się gesso. Dzięki lekkiej warstwie gdzieniegdzie cieniutko nałożonej powstał fajny efekt. W sklepie Stonogi znajdziecie całkiem sporo baz do  kartek w różnych rozmiarach i kształtach :) Zerknijcie koniecznie Tutaj 










Wykorzystałam 

Zestaw papierów do scrapbookingu 12x12, Desert Rose [UHK]  Wykrojniki DP Craft, Koła - 8 szt. [JCMA-006]  Gesso białe, DecoArt Media Gesso White, 118 ml [DMM18] Różyczki na tiulu, białe, 1 mb  Kwiatki papierowe, Prima Marketing Planner Flowers, Maya [588489]      Tusz postarzający Distress Ink Mini, Vintage Photo  Cieniowacz do tuszów - Mini Ink Blending Tool, 2 cieniowacze + 4 wkłady  

Miłego dnia :) 
Pozdrawiam 


Komentarze

Popularne posty