Urodzinowy BlogHop

Cześć Kochani :) 

10. urodziny UHK Gallery

Z tej okazji przygotowałyśmy dla Was zabawę - SOCIAL MEDIA BLOG HOP

Waszym zadaniem jest przejść przez wszystkie blogi i po prostu dobrze się bawić. 

Będzie nam miło jeśli zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza pod każdą pracą.

Na mojego bloga trafiliście z bloga Beaty  następnym blogiem jest blog Elizy

 Z okazji urodzin przygotowałam dla Was oczywiście to co lubię najbardziej czyli album. 

Tym razem jest to alum harmonijkowy, ozdobiony papierami z kolekcji Terra Incognita 









Będzie mi ogromnie miło jeśli zostawicie jakieś małe słówko, a my wśród nich oczywiście wybierzemy szczęśliwych posiadaczy urodzinowej niespodzianki,


Bawcie się dobrze :) 


Komentarze

  1. Świetny, niby prosty a taki klimatyczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. To jedna z moich ulubionych kolekcji, a twój album jest świetny. W prostocie jest siła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna praca. Album stonowany, subtelny a zarazem prosty w formie, co tylko podkresla cudne papiery

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i klimatyczny jak wszystkie Twoje ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosty, niemal klasyczny, a jednak z nutką "niepokory" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może w końcu wrócimy do wywoływania zdjęć, podpisywania ich i wkładania w albumy, najlepiej takie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny, klimatyczny album. Uwielbiam brązy z tej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki w niej spokój !Taka harmonijka bardzo pozytywnie gra na uczuciach :) Podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, bardzo lubię takie prace (taki minimalizm). Piętkę, delikatne i super dobrane kolory! ❤ czekam na więcej takich prac w scrapie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesympatyczny albumik, pięknie te wyeksponuje zdjęcia. Mój mąż często oglądając moje albumy pyta: a kiedy zrobisz taki na zdjęcia? A ten właśnie taki jest - album na wspomnienia o jednej historii 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca, uwielbiam tą kolekcję, a Ty ukazałaś całe jej piękno w tym albumiku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny, minimalistyczny, stonowany i te brązy 🤩 pozdrawiam Marta Flo-art

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta prostota mnie urzekła... lubię tak 🥰

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory miodzio, a wręcz kawka z mlekiem ;) Prosty i efektowny projekt!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo prosty a jednocześnie taki niezwykły.. Przepiękna harmonijka.. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny! W męskim klimacie, oszczędny w zdobieniach- lubię takie, bo nie odwracają uwagi od zdjęć😀

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki nostalgiczny,a jednak ma coś w sobie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Urok tkwi w prostocie... dlatego kolekcje UHK są takie genialne!!! Piekny albumik 🥰

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękno tkwi w prostocie, po raz kolejny się to potwierdza ❤️

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny album. Prosty, stonowany i elegancki. Dla mnie strzał w dziesiątkę 👏

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba, ma niepowtarzalny klimat

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam tą kolekcję 😍 i Twój styl😍 nie chcę, żeby zabrzmiało infantylnie ale byłaś jedną z pierwszych osób, które podglądałam na początku mojej scrapowej drogi 🙂 pozdrawiam 😉

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo klimatyczny album, a brązy (które ja też uwielbiam) dodają mu jeszcze elegancji. Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę Ci dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo klimatyczny i uniwersalny album :) :) super

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny ten albumik troche nostalgiczny wyszedl a mi sie taki bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  26. Minimalistyczny, takie albumy lubię :)
    Wybrałaś jedna z moich ulubionych kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny album, taki nieco retro 😍

    OdpowiedzUsuń
  28. Album bardzo mi się podoba.
    Próbowałam podejrzeć grzbiet, jakiś inny chyba jest.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zachwycająca praca, cudna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny w swojej prostocie

    OdpowiedzUsuń
  31. Originálny, elegantný albumík...úžasne vyniknú pečiatky 👍 👏 😊

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny album, uwielbiam takie klimaty :).

    OdpowiedzUsuń
  33. Też lubię brązy kolekcji Terra Incognita i albumy też - to moja ulubiona forma w scrapbookingu <3 Ten albumik ma siłę w swojej prostocie i ten stempelek jaki fajny!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Zachwycający w swej prostocie 🤎

    OdpowiedzUsuń
  35. Forma inna od poprzedniego, tuszowania i papier już zrobiły robotę, brawo

    OdpowiedzUsuń
  36. Takie albumy zawsze się przydadzą. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  37. Album piękny a brąz to mój ulubiony kolor

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawy ten albumik. Uniwersalny, zarówno dla kobiety jak i mężczyzny. Dlatego uwielbiam UHK Gallery bo Ich papiery są uniwersalne i w moim ulubionym klimacie vintage😍 Albumik śliczny, elegancki i prosty, brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Podziwiam, jak spójną całość z papierami Terra Incognita stworzyły dodatki 😍
    100 lat UHAKI! Gratuluję, dziękuję i proszę o więcej 🎂💐

    OdpowiedzUsuń
  40. Super prosty albumik ❤️ Idealny do wykonania jako prezent na ostatnią chwilę 😀

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajnie brąz papierów zagościł w twoim albumie. Cudna praca!

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ciekawy pomysł na album 🤩
    Kolekcja Terra Incognita pięknie się prezentuje 😍
    Brawo

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty