Wśród nocnej ciszy ... Bóg się nam rodzi

Jeszcze mały powrót do świątecznej tematyki. Wśród nocnej ciszy ... Bóg się nam rodzi. Ponieważ nie składałam Wam publicznie życzeń świątecznych a ku temu każda okazja jest dobra to tego właśnie życzę wszystkim zaglądającym ... aby żywy i prawdziwy Bóg narodził się w waszych sercach i nie jako małe dzieciątko goszczące w waszych domach na te właśnie święta ale jako Bóg Zbawiciel, Król królów i Pan panów.

Kartka oczywiście na moich ulubionych papierach Silent Night z UHK Gallery, to tak chyba na koniec tego roku, bo obawiam się, że nie uda mi się umieścić wszystkiego. Nawet nie przypuszczałam, że mam aż takie zaległości no ale cóż ... o ile czasem uda mi się wygospodarować trochę czasu na scrapowanie przy mojej szczęśliwej trójeczce o tyle nie zawsze już mam czas i siły na wystawienie tego na blogu. Obiecuję poprawę :)




Ściskam was mocno w tym kończącym się starym roku i życzę aby ten kolejny był bardzo szczęśliwy i szczególny ... pełen zmian na lepsze, pełen nadziei i miłości. Aby cały rok obfitował w dobre wiadomości a to co trudne niech spada na drzewo. Niech Bóg was błogosławi i posila każdego dnia. Niech spełniają się wszystkie wasze marzenia:)
Do zobaczenia w Nowym 2013 Roku :)

Komentarze

Popularne posty