Lustereczko ...

... powiedz przecie
Kto jest najpiękniejszy w świecie? 

Zimno, zimno, bardzo zimno ... dlatego troszeczkę odejdę od zimowego klimatu 
i powieje wiosną, a może nawet pełnią lata, bo kwieciście bardzo ... 
lusterko w drewnianej ramce ozdobiłam już daaaawno bo ponad rok temu, 
jednak niestety nie udało mi się jej obfocić wcześniej. 
Jak to zwykle bywa teraz zrobiłabym ją trochę inaczej,
 dlatego co się dało pozmieniałam, 
czyli  zrobiłam mały lifting  i tak oto jest 





W oczekiwaniu na mojego najcudowniejszego męża, 
który właśnie wraca do nas z męskiego wypadu na narty 
pozdrawiam Was bardzo ciepło i ślę buziaki 

P.S. Nie mam czasu wstawiać moich produktów do sklepu więc jakby ktoś był chętny na 
taki kwiatowo - miłosny upominek to koniecznie pytajcie i zamawiajcie :)


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty