coś o resztkach ;)

Nie wiem jak to jest u Was, ale u mnie takich kartek z resztek mogłabym zrobić miliony ... 
jestem typową chomikarą i rozstać z najmniejszym skrawkiem 
papieru jest mi potwornie trudno. 
Dlatego często bywa tak, że tonę w resztkach, bo zawsze wydaje mi się, że jeszcze się przyda. Walczę z tym i raz na jakiś czas przychodzi  moment oczyszczenia się z resztek. 
Ciągle mówię, że przy jakiejś wolniejszej chwili siądę i powycinam jakieś małe elementy wyrojnikami, jednocześnie zdając sobie sprawę z tego, że taka chwila nigdy nie nadejdzie, bo po pierwsze, nie mam na to czasu, a po drugie, jestem wielką przeciwniczką wycinania na zaś, przynajmniej w moim przypadku się to zupełnie nie sprawdza. Zostaję po prostu z resztkami w różnych kształtach, których i tak później nie wykorzystuję. 
Taka właśnie z resztek karteczka powstała dla SZMEKa :)



UHK Gallery 

tekturki 
serduszka małe 

Pozdrawiam serdecznie :) 

Komentarze

  1. Karteczka super.
    I ja mam własnie ten sam problem. Chetnie oddałabym pudło resztek komuś, kto umiałby to wykorzystać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jak wszystkie mamy ten sam problem, ale często udaje mi sie wykorzystywać .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty