kurs na tort :)

Ekspresowy i bardzo prosty kursik na tort :)
Troszeczkę z małym poślizgiem, bo na UHaKowym blogu  kurs jest już od rana, ale od rana byłam na II Cieszyńskim Jarmarku Piastowskim, z którego też krótka relacja wkrótce. 


Potrzebujemy trzy kółka różnej wielkości oraz trzy paski papieru. 
Tak na prawdę wymiary zależą od tego, jakiej wielkości chcecie tort ... 
wiadomo, im większe kółka, tym dłuższe paski. 



Przykładamy kółko do zwiniętego paska, aby odmierzyć jaką ma mieć długość.


Zaznaczamy ołówkiem, aby wiedzieć dokąd posmarować klejem :)


Kółko ze sklejonym paskiem łączymy za pomocą dużej ilości kleju i odstawiamy do wyschnięcia. 
Czynności powtarzamy z każdym kolejnym kółkiem. 




Wewnętrzną krawędź smarujemy dużą ilością kleju i łączymy układając piętro na piętrze. 


Pozostała nam już tylko dekoracja 


Moja propozycja dekoracji 



Mam nadzieję, że kursik jest czytelny i pokazuje, 
że wykonanie takiego tortu nie jest wcale trudną sprawą :)

Pozdrawiam serdecznie 

Komentarze

  1. Super, spróbuję zrobić torcik wg twojego kursu. Do tej pory bałam się brać za takie rzeczy... Pozdrawiam, Gosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Koniecznie działaj !!! Pozdrawiam

      Usuń
  2. Torciki piękne, jeszcze piękniej prezentują się w pudełku :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością skorzystam - ostatnio próbowałam robić tort, ale wyszedł tak koślawy, że zrezygnowałam...
    Jak tylko coś zdziałam to podzielę się linkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie się pochwal :)

      Usuń
    2. No i jest! Jeszcze raz dziękuję za kurs :)
      http://jdarkhandmade.blogspot.de/2014/10/exploding-box-z-tortem.html

      Usuń
    3. Dziękuję Ci bardzo za link :) torcik piękny :)

      Usuń
  4. Właśnie zrobiłam mój pierwszy trzypiętrowy tort urodzinowy. Bardzo dziekuję za przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszę się, że korzystacie z kursu :) Dziekuję
      P.S. Pochwal się jaki piękny powstał :)

      Usuń
  5. Witaj, skąd wziąć takie ozdobne kwiatuszki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo duży wybór kwiatków jest w sklepie Na Strychu :) Polecam bardzo

      Usuń
  6. To ja też biorę się za torcik, akurat potrzebny mi do boxa ślubnego 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny torcik i super instrukcja.Wg niej zrobiłam swój boksik
    afterlesson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty