Creative Blog Tour



Mam wielką przyjemność wziąć udział w zabawie o nazwie Creative Blog Tour,
do której zaprosiła mnie Izabela Sikora . Serdecznie zapraszam do odwiedzenia jej bloga, na którym jest mega kreatywnie, kolorowo i mediowo.
Izę znam tylko wirtualnie. Mimo, że  mieszkamy prawie koło siebie, 
nigdy nie miałyśmy okazji się spotkać. 

Moje zdjęcie

W Creative Blog Tour trzeba odpowiedzieć na cztery pytania:

1. Nad czym obecnie pracuję?
Obecnie pracuję nad porządkiem w mojej szafie, która wygląda jak po wybuchu bomby
po ostatnich zamówieniach.

2. Jak moja praca różni się od innych? 
Zupełnie nie wiem jak odpowiedzieć na to pytanie. Staram się po prostu być sobą
czyli królują u mnie stonowane kolory, bo właśnie takie lubię najbardziej. 

 3. Dlaczego tworzę i piszę bloga?
Po co byłoby tworzenie, gdyby nie było jak  się tym dzielić ?
 Lubię to co robię i cieszę się, gdy innym też to się podoba :)

4. Jak wygląda mój proces tworzenia?
Zazwyczaj rozpoczynam od znalezienia zajęcia dla córki, później kawa, szukanie czegoś co będzie mi grało do ucha, następnie wybieram papier i dodatki ewentualnie zdjęcia ... kończy się potężnym bałaganem i tak trwam póki mam choć odrobinę miejsca na biurku :)


Do zabawy zapraszam  dwie koleżanki:

Sylwia Muskalska 

Sylwia Muskalska

oraz

Inga Kaleta 

Inga Kaleta


Jeszcze raz dziękuje Izie za wytypowanie mnie do zabawy 
i zapraszam na blogi dziewczyn :)

P.S. Iza mam nadzieję, że w końcu się jakoś spotkamy ;)

Komentarze

Popularne posty