Chustecznik

Bardzo lubię gdy to co mnie otacza jest niepowtarzalne, lubię mieć coś czego
nikt inny nie będzie miał. Prawdopodobnie to jeden z powodów, 
dla których tak bardzo lubię rękodzieło. 
Gdy szukałam chusteczek zawsze kierowałam się opakowaniem, 
teraz jednak nie ma to już dla mnie znaczenia ... 
wybieram te, bardziej ekonomiczne, bo i tak będą wyglądały tak jak ja chcę.

Jeden chustecznik w domu to zdecydowanie za mało, dlatego powstał kolejny ...
w założeniu pierwotnym miał być w jasnych barwach,
jednak jak zwykle ciągnęło mnie to tych brązów.
Inspiracja wykonana dla Scrap Atelier





Dzisiaj pojawię się tu jeszcze z kolejną inspiracją dla UHK Gallery 
Więc zaglądajcie koniecznie :) 

Pozdrawiam :) 

Komentarze

  1. Bardzo mi się podoba, cudowne połączenie past, kwiatów, tekurek ... Jakże przyjemniej będzie mieć katar :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty