Literka

Nadszedł czas na pożegnanie na blogu Scrap Atelier, ale póki co  pragnę ogromnie podziękować przede wszystkim Jance, za możliwość bycia częścią DT Scrap Atelier oraz wszystkim
zaglądającym na blog :) Mam nadzieję, że choć troszeczkę Was zainspirowałam :) 
Dzisiaj moja ostatnia inspiracja na tym blogu z moimi ulubionymi UHaKowymi papierami :)



Słodka dziewczynka, słodka inspiracja to i produkty, które lubię muszą być słodkie ;) 
Pierwszą myślą były papiery, bo przecież od tego wszystko się zaczyna
i nawet zrobiłam już kilka fotek, jednak nie tylko moim ulubionym produktem są papiery 
bo przecież dla scraperek i scraperów papier to podstawa ..... wszyscy go kochamy
 i czasem z wielkim bólem serca tniemy. Tak na szybko myśląc doszłam do wniosku, 
że zaraz za papierami to oczywiście moim number one są kwiatki .... 
To jest to co lubię baaaaardzo 


Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję i zapraszam na swój blog,
gdzie mam nadzieję nadal Was inspirować swoimi pracami :)

www.art-moni.blogspot.com


Komentarze

Popularne posty