Pamiętnik

Kochani !!! Rok się kończy, jak wielu mówi, nadchodzi czas podsumowań i przemyśleń nad tym jak było, co zrobiliśmy, a czego nie udało nam się dokonać.... hmmmm to powiem Wam szczerze, że ja wcale tego nie robię. Nie liczę zysków i strat, ale zawsze patrzę z nadzieją na to co idzie, na ten  Nowy Rok. Nie robię postanowień, ale mam marzenia do których staram się dążyć, a jeśli w danym roku się nie spełniają to odkładam na następny. Bez frustracji, bez przygnębienia, że znowu się nie udało. Co jakiś czas pojawiało się u mnie postanowienie, że będę pisała pamiętnik dla mojej córki, ale jak już udało mi się go zrobić, to pojawił się ktoś, komu było potrzebne coś na już i zanim zaczęłam to już go nie miałam. Tym razem postanowiłam zrobić ze zdjęciem Tosi, więc jest nadzieja, 
że z nami zostanie już na zawsze... no i szybciutko pierwszą stronę już zapisałam.
Chcę zapisywać wspomnienia dla niej, aby gdy będzie duża mogła przeczytać jak wyjątkową jest osobą, jak zachwycam się wszystkim co robi, jak ważna jest dla nas. Wiele razy pisałam o tym jak pamięć jest ulotna, a technika zawodzi ... dlatego ten pamiętnik. W planach mam aby pojawiały się tam też zdjęcia, nie za dużo, ale czasami jakieś bardzo wyjątkowe i znaczące. 

 Zanim pokaże moją ostatnią inspirację w tym roku życzę Wam Kochani, abyście zawsze mieli to szczególne miejsce, które będzie ostoją spokoju i radości i nie chodzi mi o piękne mieszkania, ale o dom z ludźmi których kochamy i którzy kochają nas. Miejsce gdzie czujemy się bezpieczni i szczęśliwi. Życzę też zdrowia i pokoju w sercach na każdy dzień. Niech ten rok będzie twórczy jak nigdy dotąd, niech otwierają się przed Wami nowe horyzonty. Niech spełniają się Wasze marzenia....









Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości


Dziękuję za cały ten rok, za waszą obecność, dziękuję za Wasze maile z zachwytem nad rzeczami, które dostajecie ode mnie. Jest to dla mnie bardzo szczególne i zawsze rozwesela moje serce, dodaje skrzydeł do dalszej pracy i rozwoju. Dziękuję za wszystkie komentarze i ogromnie cieszę się, że inspirujecie się tym co robię.   

 Buziaki 



Komentarze

Popularne posty