Rozetki, gwiazdki i śnieżynki

Jak obiecałam czas na kursik ... chciałam pokazać Wam jak wykonać dekorację, którą można zawiesić na okno, kominek lub po prostu na choinkę :) Potrzebujemy papier, dobrze jeśli mamy bigownicę, ale bez też da radę ( mój sposób na bigowanie bez specjalistycznego sprzętu to linijka, ołówek, beermat do podłożenia, wypisany długopis... wystarczy zaznaczyć miejsca i tym wypisanym długopisem odrysowywać linie przy linijce .... tak to własnie czyniłam przez bardzo długi czas ) jeśli posiadamy jakieś świąteczne wykrojniki to jak najbardziej się przydadzą, Nie może się obyć nasza praca bez tekturek, bo one poproszone np brokatem nadają niepowtarzalny wygląd.   



Rozmiar rozetki zależy od szerokości paska jaki wytniemy. Im szerszy pasek, tym większa rozetka.  
Z papieru 30x30cm wycinamy dwa tej samej szerokości paski i sklejamy tworząc jeden długi pasek, następnie sklejamy ze sobą dwa końce formując rozetkę. Aby wszystko dobrze się trzymało przyklejamy koło,gwiazdkę lub serwetkę  i  niestety dość długo  przytrzymujemy, aby nam się rozetka nie rozwaliła. 


Jak już mamy ją sklejoną i dobrze wszystko się trzyma to dekorujemy według uznania :) 
 Fajnie jeśli każda warstwa będzie podklejona kosteczkami przez co praca będzie bardziej przestrzenna. Tekturki smarujemy klejem i posypujemy brokatem.






W pracy użyłam 
Śnieżynki #2 - 2szt.            Śnieżynki #1 - 2szt.

Jeśli macie jakieś pytania to śmiało pytajcie, a z ogromną chęcią służyć będę radą :) 

Buziaki :)

Komentarze

Popularne posty