Jak wykonać bazę mini albumu z kieszonkami?

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam mój sposób na kieszonki w mini albumiku. Jest to moja ulubiona forma albumu, ponieważ pomieści się w nim sporo zdjęć, a jest dość szybki w wykonaniu. Jeśli nie lubicie prac, które zajmują wam sporo czasu i szybko chcecie uzyskać efekt końcowy, a marzą wam się albumy, to jest to idealny pomysł. Wysokość albumu zależy od was, mój jest malutki, bo papier scrapowy 30x30 pocięłam na trzy paski po 10 cm  i z tego wyszły mi  trzy karty do albumu, więc jest to też dość oszczędny album. Zginamy paski na pół i sklejamy krawędzi jednego szerszego i jednego węższego boku i w ten sposób zrobił nam się otwór, który będzie naszą kieszonką.  Bazą mojego albumu są papiery Galerii Papieru  Najlepsze życzenia 













Papier 30x30 - Królowa Śniegu 01 - Galeria Papieru  Papier 30x30 - Królowa Śniegu 05 - Galeria Papieru  Taśma dekoracyjna złoto czarne motyle stempel "proporczyki" Tasiemka / wstążka vintage - Bole - jasny brąz     Magnolie - mix fioletowy - 5szt  Stemple na bloczku drewnianym - Wspaniały czas - Project Prezent  Zawieszka krzesło barokowe SCB250122838B ScrapBerry's    Zestaw dziurkaczy - Delikatna ramka - Martha Stewart 40-60044 Cherished Sprężyna - Zutter - 3/8" czarna - 1szt

Mam nadzieję, że spodobał Wam się mój sposób na mini albumiki 
i zachęciłam Was do ich wykonania 

Pozdrowionka :) 

Komentarze

  1. Ponieważ jestem fanką mniejszych form, album od razu skradł moje serce. No i te kolory. Prześliczny. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, dziękuję za inspiracje i mini kursik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję :) bardzo się cieszę, że podoba się kursik :) Z pewnością powstaną piękności :)

      Usuń
  3. Niezmiennie utrzymuję, że jesteś moją (w tej chwili) najulubieńszą Twórczynią "papierzanych" cudów.
    Zachwyt nad zachwytem i po zachwycie ponownie zachwyt, wciąż i wciąż, od nowa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Albumy w Twoim wydaniu są rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabym się dowiedzieć, na jakim dokładnie papierze drukujesz swoje zdjęcia?:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty