Wykrojnik inaczej

Całkiem niedawno pokazałam Wam ten wykrojnik w formie do jakiej został przeznaczony, czyli wycięty element w papierze, który jest bazą kartki.
Dzisiaj mam dla was pomysł na inne wykorzystanie tego wykrojnika
Początkowo chciałam wyciąć maskę, ale niestety ni w ząb nie chciało się to wyciąć. 
Może gdybym bardziej postarała się, dała więcej warstw papieru, to udałoby się to wyciąć, 
ale prawdopodobnie wzór jest za gęsty i za bardzo skomplikowany,
albo po prostu ten wykrojnik wycina tylko w papierze. Chociaż nie wyszła z tego maska 
to żal było mi to wyrzucać, bo wyszło ciekawie. Powstał raczej taki wytłoczony element, który 
postanowiłam dodać  do kartki, Szkoda, że na zdjęciach odbija się od tego plastiku światło, 
bo gdy się nie odbija to wygląda o niebo lepiej :) 










Набор фоновых ножей "Fantasy" " Золотая хохлома"    Нож для вырубки Fantasy салфетка "Павлинья"

Zachęcam was do eksperymentowania z waszymi wykrojnikami, bo mogą was bardzo zaskoczyć 
Może nie zawsze efekt będzie taki jakiego się spodziewacie, ale też może być ciekawie :) 

Pozdrawiam 


Komentarze

Popularne posty