Kursik na prosty albumik


Przygotowałam dzisiaj dla Was kurs na wykonanie bardzo szybkiego 
albumiku z kopert, które przypuszczam również Wam zalegają gdzieś, 
szczególnie jeśli kupujecie komplety kopert z bazami. 
Ja mam ich całe mnóstwo, dlatego czasami wykonuję szybkie albumiki, 
którymi obdarowuję bliskich. 
Pokażę Wam przypomnę coś, co pokazywałam Wam jakiś czas temu, 
czyli pomysł na kolorowanie tekturek. Świetnie sprawdza się lakier do paznokci, 
oraz co zrobić kiedy brakuje nam kosteczek 3D, zwłaszcza jeśli kochacie 
Snip Artowe tekturki i zbieracie to co po nich pozostaje. 
Jako bazę wykorzystałam koperty, które wystarczy tylko zakleić, 
a następnie możecie odciąć jeden bok i w ten sposób powstanie kieszonka 
na niewykorzystane zdjęcia, lub inne pamiątki. 












Użyłam 
Rodzinne napisy - DUŻY zestaw      Skrzydła motyli #2 - zestaw
Buziaki 

Komentarze

  1. Monia już jakiś czas temu widziałam tego posta a jakoś o nim zapomniałam. Zainspirowałaś mnie i muszę spróbować zrobić taki albumik 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty