Ślubnie

Witajcie kochani :) 
Ja dzisiaj, jak to często bywa, pomieszałam nowe ze starym i tak oto powstała ślubna kartka w pudełku. Mam takich pudełek dla was kilka i sukcesywnie będę je Wam pokazywać, bo to co prawda zimowa kolekcja, ale pięknie sprawdza się w ślubnych klimatach, a ten właśnie jeden papier urzekł mnie ogromnie. Odcień jest po prostu mój w 100 %, przygaszony, taki fajny, trochę nieoczywisty. Niby jakiś taki brązowawy, ale nie bardzo, niby trochę jakby w szarość wpadał, ale szarym przecież nie jest..... ach lubię takie papiery. Mam wrażenie, że  on przejmuję troszeczkę kolor papieru, który mu towarzyszy i tak jeśli jest to różowy, to ten wpada w lekki róż, jeśli w fiolet to też taki odcień pojawia się na papierze Może to tylko takie moje złudzenie, ale nie ulega wątpliwości, że to mój ulubiony papier z zimowej kolekcji Frosty Morning
Jaki to ?

Slide 








Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości     Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości   Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości

Pozdrawiam :) 


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty