Męski box

Taką niespodziankę podarował nam najbardziej inspirujący 
producent papierów czyli mój ukochany UHaK :) Nowe kolekcje, totalne zaskoczenie i to na co tak wielu czekało. Ja zakochałam się szczególnie w napisach, bo od razu kojarzą mi się z klimatem vintage. Dlatego też powstał ten box w męskim stylu na 60 urodziny czyli niezła podróż przez życie 
i taki charakter chciałam oddać w tym nieco podróżniczym klimacie ... 












 Za chwilkę wracamy ze świętami, ale  już dzisiaj warto pomyśleć o Dniu Dziadka i Babci, 
bo ta kolekcja jest jak wszystkie pozostałe TOTALNIE ponadczasowa i genialnie nadaje się 
również  na tę okazję :) 

Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości    Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości  

Tekturki znajdziecie TUTAJ 

Pozdrawiam :) 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty