Dla Tosi

Dzisiaj jedna z dwóch rzeczy jakie ostatnio udało mi się zrobić dla siebie. Niewiele mam możliwości aby cokolwiek zrobić z racji braku czasu ale jak widać czasem mi się coś uda. Już jakiś czas temu szukając różnych różności natknęłam się na filmik jak obkleić drewnianą literkę ale ... hmmm .... generalnie nie wymaga to jakiejś wielkiej umiejętności a umieszczanie tutariolau jak to zrobić uważam za śmieszne ale cóż ... już dość dawno zrobiłam podobne literki tylko, że mniejsze i nie drewniane. Tym razem gdy zobaczyłam TO od razu przypomniało mi się, że widziałam coś podobnego TU i pomyślałam, że chociaż nie mam takich materiałów to jednak postaram się zrobić taką właśnie literkę tylko, że bardziej moją :)
Zachęcam do odwiedzenia Enczy bo tam jest mnóstwo fantastycznych, żeby nie powiedzieć mega fantastycznych pomysłów :) jestem Nią po prostu zafascynowana :)








Dzięki, że wpadacie do mnie :) Pozdrawiam :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty