Fotorelacja z warsztatów

Tak  było wczoraj  na warsztatach, które prowadziłam na Festiwalu Make It Yurself 
Bardzo fajna grupka Pań, które mimo, że początkowo trochę nieśmiało rozpoczęły pracę  to jednak piękne kartki stworzyły i mam nadzieję, że nie ostatni raz miałyśmy okazję się spotkać :)


















Bardzo dziękuję organizatorom festiwalu za możliwość prowadzenia warsztatów
oraz wystawienia swoich prac na kiermaszu.
Pozdrawiam wszystkie Panie z warsztatów i dziękuję za wspólną zabawę :) 





Komentarze

  1. ale piękności Wam wyszły. mam nadzieję, że widzimy się w weekend?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Dosia ... niestety nie będzie mnie we Wrocławiu. Bardzo ubolewam, ale nie dam rady :(

      Usuń
  2. Monisia, jestem pełna podziwu dla Twojego rozwijającego się talentu. Czy robisz wystawy i warsztaty poza Cieszynem ? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem wystawiam się na kiermaszach, póki co tylko w Cieszynie miałam możliwość, a co do warsztatów to Cieszyn, ale mam w planach też inne miejscowości ... we Włocławku też raz miałam :) Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty