środa, 31 lipca 2013

Dziękujemy

ah cały czas próbuję nadrobić zaległości w oglądaniu waszych blogów i odpisywaniu ale wszystkie komentarze przeczytałam, czasem w całkiem ekstremalnych warunkach stąd brak na nie odpowiedzi ... ale będą. Dzisiaj kolejne podziękowanie jednak w postaci exploding boxa. Miały być żywsze kolorki więc poszłam w pomarańcz ... nie jest to mój ulubiony kolor ale to jeśli chodzi o ciuchy i ściany na pudełku wygląda bardzo fajnie ... tak myślę :) zwłaszcza z tą zielenią. 
Papierki jak zwykle z UHK  a baza od scrapińca :)









Pozdrawiam Was kochani bardzo serdecznie i będę się powtarzać ale dzięki za odwiedziny :)

11 komentarzy:

  1. dobrze współgrają kolorki, cudownie wkomponowałaś ta ramkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny !!!
    Pozdrawiam słonecznie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny boxik i przeurocze kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki wielkie Dziewczyny :) Jesteście kochane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne jest, uwielbiam te pudełeczka:) Ja swoje pierwsze już zrobiłam, jednak nie mam tak pięknych materiałów, ale i tak wyszło względnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna gra kolorów. Piękny, ciepły werset. Brawo! Wszystko trafione.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna gra kolorów. Piękny, ciepły werset. Brawo! Wszystko trafione.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)