nadaję z Krety :)

Miałam mega dużo planów co do blogowania w tym tygodniu :) myślałam, że będę miała wielkie chęci i dużo czasu przecież nie mam nic do roboty tylko wypoczywać :) TAK TEŻ ROBIŁAM !!! zero blogowania, nawet zdjęć nie chciało mi się obrabiać. Wieczory upływały pod hasłem rozrywka i spacery :) a dzień no to jak już mi się udało na chwile na fejsa wskoczyć to był cud ... ale oto dzisiaj czekamy na samolot ... bez pokoju ... uszykowani i w gotowości popijając gazowany napój postanowiłam zajrzeć ... a nóż mi się uda :)

Dzisiaj zaległy fant numer dwa dla szkoły :)







Jak tylko wrócę to wezmę się ostro do roboty i będzie duuuużo nowości :)

pozdrawiam z gorącej i przepięknej Krety :)

Komentarze

  1. Haha... to znaczy, że jest gdzies cieplej niż u nas?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie było aż tak gorąco bo chyba coś ok 30 stopni ale całe szczęście wiał wiaterek więc było znośnie, nie parno, tak idealnie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty