Layout - mały kursik

Dzisiaj chciałam wam pokazać w jaki sposób zazwyczaj powstają u mnie takie szybkie scrapy. 
Nie jest on bardzo skomplikowany, bo myślę, że te bardziej bogate lepiej będzie 
pokazać wam w filmiku i mam nadzieję, że niedługo taki powstanie. 
 
Pracę rozpoczynam od dopasowania papieru do wybranego przeze mnie zdjęcia. 
Jeśli zdjęcie jest w sepii,to papier jest raczej w odcieniach ciepłych, jeśli czarno białe,
 to wtedy w odcieniach chłodnych, ale wszystko dzieje się bardzo intuicyjnie, 
bo wyjątki również się zdarzają. 


Ostatnie wyzwanie ( szczegóły tutaj ) tak mnie zainspirowało, że postanowiłam wykorzystać  koronki  w mojej pracy, które trochę niedbale ułożyłam, miejscami podkleiłam i na koniec przeszyłam.



Największy kawałek papieru, podkleiłam kartonikiem zostawiając ok 1cm marginesu. Następnie układałam skromną kompozycję wykorzystując jak zwykle niezastąpione resztki papierów.
 


Na koniec ozdobiłam tekturkami, malutkimi ćwiekami i lekkimi chlapnięciami tuszem kreślarskim
Wszystko lekko potuszowałam





Zestaw napisów "HOME"    Ornament #3 6szt.


Miłego dnia Wam życzę :) 
Pozdrawiam 



Komentarze

Popularne posty