Torebka

Hejka :) 
Święta już za momencik a co za tym idzie również zbliża się czas obdarowywania. Mam dzisiaj dla Was kurs na torebkę czyli chcę Wam pokazać jak ja robię swoje torebki z szarego papieru oraz jak nadaję im niepowtarzalny wygląd. Jak zawsze na zdjęciach zobaczycie każdy etap powstawania mojej torebki. :) Tutorial znajdziesz TUTAJ 

Hello!
The time of giving is coming! Today I have a giftbag tutorial for you. I'm going to show you how do I do mine with craft paper and how to give them an original look. Here are some step by step pictures to show you the the process of creating. Tutorial you will find HERE 






Użyłam / I used 

Frosty Moments - dekory ze śnieżynkami - zestaw #1   Frosty Moments - SHAKER BOX - śnieżynki   Cyferki zegarowe - MAŁE - MDF
Mam nadzieję, że przyda się wam mój kursik i że sprawi Wam dużo radości tworzenie własnych torebeczek.

Buziaki / Kisses



Komentarze

Popularne posty